آرمانهای آموزشراهبرد تعاملی ـ توضیحی در آموزش علوم انسانی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 105-132]
آموزش عالیواکاوی سازوکارهای توسعه بینالمللیسازی نظام آموزش عالی کشور [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 153-184]
آموزش عالیتحلیل و تبیین کارکردهای اخلاقی دانشگاه در دوران معاصر [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 109-126]
آموزش عالینولیبرالیسم و خیزش «پاسخگویی» در دانشگاه؛ تأملی بر تلقی دانشگاه بهعنوان نهاد «شبه بازار» [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 127-149]
آموزش عالینقدی هستیشناختی بر فراروایت کیفیت بهمثابه کارآمدی در آموزش عالی ایران [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 81-107]
آیندهپژوهیمعرفی چارچوبی جدید برای معرفتشناسی آیندهپژوهی: معرفتشناسی اجتماعی؛ با تأکید بر نقد و بررسی آراء وندل بل [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 49-70]
ا
اخلاقبررسی ظرفیت تأثیرگذاری بازیهای رایانهای خشن بر عملکرد اخلاقی کاربران، براساس مدل رست ـ ناروائز [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 133-164]
اخلاقتحلیل و تبیین کارکردهای اخلاقی دانشگاه در دوران معاصر [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 109-126]
اخلاق علمیمطالعه جامعهشناختی عادتوارههای متعارض با الزامات نهادی علم در پژوهشهای علوم انسانی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 7-48]
ادراکات اعتباریعلامه طباطبایی و تکوین دال آزادی در گفتمان انقلاب اسلامی 57 ایران [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 41-69]
استاداندرک مفهوم پژوهشگری از دیدگاه اعضای هیئت علمی [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 29-60]
اعتباریاتعناصر انسانشناسی نظامسازی فقهی؛ با تأکید برآراء آیتالله سیدمحمد باقر صدر [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 195-223]
انحرافتأثیر بزهدیدگی سایبری و سنتی بر رفتارهای انحرافی دانشجویان [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 97-130]
انسان شناسیعناصر انسانشناسی نظامسازی فقهی؛ با تأکید برآراء آیتالله سیدمحمد باقر صدر [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 195-223]
اهداف آموزش عالیفلسفه آموزش عالی: ماهیت و قلمرو [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 7-32]
ایده دانشگاهفلسفه برنامه درسی آموزش عالی: پیشنهاد چهارچوبی برای فلسفهورزی [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 33-52]
ایده دانشگاهفلسفه آموزش عالی: ماهیت و قلمرو [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 7-32]
ایراننقدی هستیشناختی بر فراروایت کیفیت بهمثابه کارآمدی در آموزش عالی ایران [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 81-107]
ب
بازاریسازینولیبرالیسم و خیزش «پاسخگویی» در دانشگاه؛ تأملی بر تلقی دانشگاه بهعنوان نهاد «شبه بازار» [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 127-149]
بازیهای رایانهای خشنبررسی ظرفیت تأثیرگذاری بازیهای رایانهای خشن بر عملکرد اخلاقی کاربران، براساس مدل رست ـ ناروائز [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 133-164]
برنامهریزی توسعه دانشگاهیبررسی تحلیلی ابعاد و مؤلفههای دانشگاهپژوهی: ارائه الگوی تلفیقی دانشگاهپژوهی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 197-223]
برنامهریزی شهریشناسایی نشانگرهای برنامهریزی فرهنگی در شهرهای ایران؛ بازنمایی نقش طراحی شهری در برنامهریزی فرهنگی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 171-193]
برنامهریزی فرهنگیشناسایی نشانگرهای برنامهریزی فرهنگی در شهرهای ایران؛ بازنمایی نقش طراحی شهری در برنامهریزی فرهنگی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 171-193]
بزهدیدگی سایبریتأثیر بزهدیدگی سایبری و سنتی بر رفتارهای انحرافی دانشجویان [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 97-130]
بزهدیدگی سنتیتأثیر بزهدیدگی سایبری و سنتی بر رفتارهای انحرافی دانشجویان [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 97-130]
بینالمللیسازیواکاوی سازوکارهای توسعه بینالمللیسازی نظام آموزش عالی کشور [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 153-184]
پ
پاسخگویینولیبرالیسم و خیزش «پاسخگویی» در دانشگاه؛ تأملی بر تلقی دانشگاه بهعنوان نهاد «شبه بازار» [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 127-149]
پایداریشناسایی نشانگرهای برنامهریزی فرهنگی در شهرهای ایران؛ بازنمایی نقش طراحی شهری در برنامهریزی فرهنگی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 171-193]
پژوهشدرک مفهوم پژوهشگری از دیدگاه اعضای هیئت علمی [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 29-60]
پژوهشنقادی بنیانهای پژوهش در دوره مدرن از منظر هایدگر [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 53-79]
پژوهشمطالعه جامعهشناختی عادتوارههای متعارض با الزامات نهادی علم در پژوهشهای علوم انسانی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 7-48]
پژوهشی ترکیبیواکاوی سازوکارهای توسعه بینالمللیسازی نظام آموزش عالی کشور [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 153-184]
پیمایشهای اجتماعیتورش مطلوبیت اجتماعی در پیمایشهای اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 7-27]
ت
تحقیق وتوسعهبررسی تحلیلی ابعاد و مؤلفههای دانشگاهپژوهی: ارائه الگوی تلفیقی دانشگاهپژوهی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 197-223]
تحلیل محتواتحلیل محتوای کتابهای دوره متوسطه اول برحسب میزان توجه به مؤلفههای سرمایه فرهنگی در سال تحصیلی 95-96 [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 165-196]
تربیت اخلاقیبررسی ظرفیت تأثیرگذاری بازیهای رایانهای خشن بر عملکرد اخلاقی کاربران، براساس مدل رست ـ ناروائز [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 133-164]
تصمیمسازیبررسی تحلیلی ابعاد و مؤلفههای دانشگاهپژوهی: ارائه الگوی تلفیقی دانشگاهپژوهی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 197-223]
تکثرگرایی تاریخی و فرهنگیپیگیری انواع نسبیگرایی در اندیشه حسین کچویان [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 61-95]
تکنیک دلفی فازیطراحی مدلی برای مطالعه تطبیقی سیاستهای فرهنگی ایران و استرالیا [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 187-222]
تورش مطلوبیت اجتماعیتورش مطلوبیت اجتماعی در پیمایشهای اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 7-27]
توسعه اجتماعیمطالعه جامعهشناختی عادتوارههای متعارض با الزامات نهادی علم در پژوهشهای علوم انسانی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 7-48]
ج
جامعه داناییمحورمطالعه جامعهشناختی عادتوارههای متعارض با الزامات نهادی علم در پژوهشهای علوم انسانی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 7-48]
جیمز رستبررسی ظرفیت تأثیرگذاری بازیهای رایانهای خشن بر عملکرد اخلاقی کاربران، براساس مدل رست ـ ناروائز [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 133-164]
چ
چرخش اجتماعیمعرفی چارچوبی جدید برای معرفتشناسی آیندهپژوهی: معرفتشناسی اجتماعی؛ با تأکید بر نقد و بررسی آراء وندل بل [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 49-70]
ح
حسین کچویانپیگیری انواع نسبیگرایی در اندیشه حسین کچویان [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 61-95]
د
دارسیا ناروائزبررسی ظرفیت تأثیرگذاری بازیهای رایانهای خشن بر عملکرد اخلاقی کاربران، براساس مدل رست ـ ناروائز [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 133-164]
دال آزادیعلامه طباطبایی و تکوین دال آزادی در گفتمان انقلاب اسلامی 57 ایران [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 41-69]
دانشگاهراهبرد تعاملی ـ توضیحی در آموزش علوم انسانی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 105-132]
دانشگاهتحلیل و تبیین کارکردهای اخلاقی دانشگاه در دوران معاصر [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 109-126]
دانشگاهمطالعه جامعهشناختی عادتوارههای متعارض با الزامات نهادی علم در پژوهشهای علوم انسانی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 7-48]
دانشگاهپژوهیبررسی تحلیلی ابعاد و مؤلفههای دانشگاهپژوهی: ارائه الگوی تلفیقی دانشگاهپژوهی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 197-223]
درجه عضویت نهاییطراحی مدلی برای مطالعه تطبیقی سیاستهای فرهنگی ایران و استرالیا [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 187-222]
دوره متوسطه اولتحلیل محتوای کتابهای دوره متوسطه اول برحسب میزان توجه به مؤلفههای سرمایه فرهنگی در سال تحصیلی 95-96 [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 165-196]
دیدگاه سیاسی و نهادیطراحی مدلی برای مطالعه تطبیقی سیاستهای فرهنگی ایران و استرالیا [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 187-222]
دیدگاه گروهیطراحی مدلی برای مطالعه تطبیقی سیاستهای فرهنگی ایران و استرالیا [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 187-222]
دینسازی عقلاز دینسازیهایِ عقل تا دینیسازیِ علم [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 7-40]
دین و عقلاز دینسازیهایِ عقل تا دینیسازیِ علم [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 7-40]
دینیسازی علماز دینسازیهایِ عقل تا دینیسازیِ علم [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 7-40]
ر
راهبردهای آموزشراهبرد تعاملی ـ توضیحی در آموزش علوم انسانی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 105-132]
سرمایه فرهنگیتحلیل محتوای کتابهای دوره متوسطه اول برحسب میزان توجه به مؤلفههای سرمایه فرهنگی در سال تحصیلی 95-96 [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 165-196]
سیاستپژوهیبررسی تحلیلی ابعاد و مؤلفههای دانشگاهپژوهی: ارائه الگوی تلفیقی دانشگاهپژوهی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 197-223]
سینمای دینیسنخشناسی گفتمانهای سینمای دینی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 103-147]
ش
شهرهای ایرانشناسایی نشانگرهای برنامهریزی فرهنگی در شهرهای ایران؛ بازنمایی نقش طراحی شهری در برنامهریزی فرهنگی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 171-193]
ص
صدرعناصر انسانشناسی نظامسازی فقهی؛ با تأکید برآراء آیتالله سیدمحمد باقر صدر [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 195-223]
صنایع خلاقطراحی نظام پایش اثرات صنایع خلاق ایران [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 131-152]
ط
طراحی شهریشناسایی نشانگرهای برنامهریزی فرهنگی در شهرهای ایران؛ بازنمایی نقش طراحی شهری در برنامهریزی فرهنگی [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 171-193]
فرزندان نوجوانواکاوی مسائل اجتماعی نوظهور در روابط نظارتی والدین و نوجوانان با توجه به فنّاوریهای جدید [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 71-102]
فضای مجازیبررسی ظرفیت تأثیرگذاری بازیهای رایانهای خشن بر عملکرد اخلاقی کاربران، براساس مدل رست ـ ناروائز [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 133-164]
فقهعناصر انسانشناسی نظامسازی فقهی؛ با تأکید برآراء آیتالله سیدمحمد باقر صدر [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 195-223]
فلسفه آموزش عالیفلسفه برنامه درسی آموزش عالی: پیشنهاد چهارچوبی برای فلسفهورزی [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 33-52]
فلسفه آموزش عالیفلسفه آموزش عالی: ماهیت و قلمرو [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 7-32]
فلسفه برنامه درسیفلسفه برنامه درسی آموزش عالی: پیشنهاد چهارچوبی برای فلسفهورزی [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 33-52]
فلسفه برنامه درسی آموزش عالیفلسفه برنامه درسی آموزش عالی: پیشنهاد چهارچوبی برای فلسفهورزی [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 33-52]
فلسفه تکنولوژینقادی بنیانهای پژوهش در دوره مدرن از منظر هایدگر [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 53-79]
فلسفه شخصیراهبرد تعاملی ـ توضیحی در آموزش علوم انسانی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 105-132]
فلسفه شخصی تدریسراهبرد تعاملی ـ توضیحی در آموزش علوم انسانی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 105-132]
فلسفه علمنقادی بنیانهای پژوهش در دوره مدرن از منظر هایدگر [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 53-79]
فلسفهورزی در آموزش عالیفلسفه برنامه درسی آموزش عالی: پیشنهاد چهارچوبی برای فلسفهورزی [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 33-52]
فنّاوریهای ارتباطی و اطلاعاتیواکاوی مسائل اجتماعی نوظهور در روابط نظارتی والدین و نوجوانان با توجه به فنّاوریهای جدید [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 71-102]
ک
کارآمدینقدی هستیشناختی بر فراروایت کیفیت بهمثابه کارآمدی در آموزش عالی ایران [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 81-107]
کارکردهای اخلاقیتحلیل و تبیین کارکردهای اخلاقی دانشگاه در دوران معاصر [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 109-126]
کاوشگریدرک مفهوم پژوهشگری از دیدگاه اعضای هیئت علمی [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 29-60]
کتابهای درسیتحلیل محتوای کتابهای دوره متوسطه اول برحسب میزان توجه به مؤلفههای سرمایه فرهنگی در سال تحصیلی 95-96 [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 165-196]
کیفیتنقدی هستیشناختی بر فراروایت کیفیت بهمثابه کارآمدی در آموزش عالی ایران [دوره 12، شماره 47، 1398، صفحه 81-107]
گفتمان شهرگریزی و روستاگراییسنخشناسی گفتمانهای سینمای دینی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 103-147]
گفتمان فردیتمحورسنخشناسی گفتمانهای سینمای دینی پس از انقلاب اسلامی ایران [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 103-147]
م
مؤلفهها و شاخصهای سیاست فرهنگیطراحی مدلی برای مطالعه تطبیقی سیاستهای فرهنگی ایران و استرالیا [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 187-222]
مدیریت آشکارسازیتورش مطلوبیت اجتماعی در پیمایشهای اجتماعی [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 7-27]
مدیریت آموزش عالیبررسی تحلیلی ابعاد و مؤلفههای دانشگاهپژوهی: ارائه الگوی تلفیقی دانشگاهپژوهی [دوره 12، شماره 46، 1398، صفحه 197-223]
مسئله اجتماعیواکاوی مسائل اجتماعی نوظهور در روابط نظارتی والدین و نوجوانان با توجه به فنّاوریهای جدید [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 71-102]
معرفتشناسیپیگیری انواع نسبیگرایی در اندیشه حسین کچویان [دوره 12، شماره 45، 1398، صفحه 61-95]
معرفتشناسیمعرفی چارچوبی جدید برای معرفتشناسی آیندهپژوهی: معرفتشناسی اجتماعی؛ با تأکید بر نقد و بررسی آراء وندل بل [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 49-70]
معرفتشناسی اجتماعیمعرفی چارچوبی جدید برای معرفتشناسی آیندهپژوهی: معرفتشناسی اجتماعی؛ با تأکید بر نقد و بررسی آراء وندل بل [دوره 12، شماره 48، 1398، صفحه 49-70]